Sunday, November 27, 2011

selamat malam dunia

selamat malam dunia. selamat tidur semua dan selamat bangun esok hari.
apabila bangun seringkali terlintas Alhamdulillah Allah masih memberi peluang kepada aku untuk hidup adakah esok aku masih berpeluang untuk hidup?? Apakah yang akan aku lakukan jikalau pada keesokan hari aku bangun dan melihat  jasad diriku sendiri kaku?? mampukah aku menghadapi kematian ini ? sudahlah iman di dada tidak sebegitu kental apatah lagi amal yg pernah dibuat, untuk mengharapkan syafaat belum tentu lagi aku merupakan antara umat yang terbaik

dont ask what Allah had given to you but ask yourself what that had you do for Allah??
Ya Allah di kesempatan yang mash ada ini ku mohon  padamu Ya Allah berikanlah kepada kami ketakwaan  sekental nabi  Muhammad berikanlah kepada kami kekuatan untuk meneruskan daie seteguh nabi Luth yang setia menyamapai ajaran Mu berikanlah kami ketabahan sesuci Salman Al farisi yang mengobankan cintanya berikan lah kepada kami kekuatan sekaut saidina Umar Alkhatab berikanlah kepada kami kebijaksanaan sebijak saidina Abu Bakar Assidik berikanlah kami kelembutan seperti air bak saidina Uthman berikanlah kepada kami siafat seperti Saidina Ali yang begitu mengagungkan ilmu

HE says YES and GIVES what you want.HE says NO and GIVES
something
better HE says WAIT and GIVES you the best in HIS own
time..

No comments:

Post a Comment